niedziela, 24 sierpnia 2014

RECENZJA: "Lalki" (James Carol)

TYTUŁ POLSKI: "Lalki"
TYTUŁ ORYGINALNY: "Broken Dolls"
AUTOR: James Carol
PRZEKŁAD: Ewa Kleszcz
WYDAWNICTWO: PWN
ROK WYDANIA: 2014
STRON: 416

OPIS WYDAWCY:  Ekscentryczny profiler o ponadprzeciętnym IQ, jako syn jednego z najsłynniejszych seryjnych zabójców w Ameryce przez całe życie próbuje zdystansować się od czynów ojca. Co jednak skrywa pod maską opanowanego profesjonalisty? Kiedy przyjmuje szczególnie nieprzyjemną sprawę w zasypanym śniegiem Londynie, zaczyna tropić psychopatę, który porywa i torturuje młode kobiety, a na koniec przeprowadza im lobotomię. Żadna z ofiar nie jest w stanie wskazać oprawcy, ich życie staje się wegetacją. Winter będzie musiał wykorzystać swoje niezwykłe zdolności, aby odkryć, kto stoi za porwaniami, zanim kolejna ofiara zostanie nieodwracalnie okaleczona. Rozpoczyna się wyścig z czasem...
                                                                       

JAMES CAROL: Ur. w Szkocji w 1969 roku. Pracował między innymi jako dziennikarz, instruktor jazdy konnej oraz gry na gitarze. Powieść "Lalki" to jego debiut, który rozpoczyna cykl książek o śledczym Jeffersonie Winterze.




MOJA OPINIA:







Za możliwość zrecenzowania książki dziękuję wydawnictwu PWN, jednak fakt ten nie miał wpływu na moją ocenę.

STRONA AUTORA: KLIK

16 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę sięgnąć po tą książkę. Uwielbiam te klimaty. A Twoja charakteryzacja - mega. :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zaciekawiłaś. Muszę zapisać sobie ten tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę przerażający makijaż ;D Książka nie w moim typie, jak na razie przerzucam się na coś bardziej lekkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Intrygujący wstęp. Makijaż faktycznie trochę straszny :D A co do książki, to naprawdę z chęcią sięgnę. Zwłaszcza, że interesuję się biologią, więc taki kryminał z tłem medycznym jest dla mnie wymarzoną lekturą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka czeka już na mojej półce na przeczytanie...

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak, charakteryzacja genialna! A książką mnie zainteresowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna książka. Bardzo mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje charakteryzacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity film. Charakteryzacja to jedna z rzeczy, które wywarły na mnie największe wrażenie. Lubię powieści z wątkiem detektywistycznym, więc jeśli wpadnę na "Lalki" postaram się przeczytać tę publikację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się ciekawie :) Nie mogę się doczekać,aż przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem charakteryzacji:P A za książką się rozejrzę, lubię opowieści o seryjnych mordercach i różnego rodzaju psychopatach. Chociaż "lubię", to raczej nie jest odpowiednie słowo, w tym przypadku;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam Twoje recenzje pisane i mimo że są bardzo dobrze napisane, wolę Twoje filmiki. To takie świeże w naszej blogsferze, a jednocześnie bardzo ciekawe. Masz talent do tego :)

    Obserwuję Cię :)

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś boska, a książkę na pewno chcę :)

    OdpowiedzUsuń

Polityka prywatności

Korzystanie ze strony "Esa Czyta" jest jednoznacznym wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnych z art. 13 o Ochronie Danych Osobowych. Jednocześnie każda osoba ma prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich poprawienia w razie potrzeby. Udział w konkursach organizowanych przez stronę Esa Czyta wiąże się jednoznaczne z dobrowolnym podaniem danych osobowych i oświadczeniem, że są one podane zgodnie z prawdą. Dane podane w konkursie są przetwarzane wyłącznie w celach konkursowych tzn. publiczne ogłoszenie zwycięzcy konkursu oraz późniejszego przesłania nagrody konkursowej. Oświadczenie: Oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią klauzuli informacyjnej oraz informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych strony "Esa Czyta" oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawa ich poprawiania.