sobota, 18 kwietnia 2015

CIEKAWE PREMIERY KSIĄŻKOWE okiem Esy (kwiecień, maj 2015)

Ostatnio przeglądałam propozycje książkowe od różnych wydawnictw, a ponieważ trafiłam na kilka takich, które przyciągnęły moją uwagę na dłużej niż pięć sekund, postanowiłam Wam o nich poopowiadać. Będzie tak, jak lubię, czyli krótko, zwięźle i na temat ;). Biegnijcie do kuchni po coś do schrupania. Życzę Wam... hmmm... miłego seansu!




ZAINTERESOWAŁY MNIE:

* Mężczyzna ze stumilowego lasu (Douglas Lain) - PREMIERA 22.04.
* Życie to jednak strata jest (Andrzej Stasiuk, Dorota Wodecka) - PREMIERA - 6.05.
* Jaśnie pan (Jaume Cabre) - PREMIERA 4.05.
* Okularnik (Katarzyna Bonda) - PREMIERA 15.05.
* Moja walka. Księga 2. (Karl Ove Knausgard) - PREMIERA 21.05.

1 komentarz:

  1. Bardzo zainteresowałaś mnie książką "Mężczyzna ze Stumilowego Lasu", z chęcią po nią sięgnę. Również czekam na drugą część "Mojej Walki".

    OdpowiedzUsuń

Polityka prywatności

Korzystanie ze strony "Esa Czyta" jest jednoznacznym wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnych z art. 13 o Ochronie Danych Osobowych. Jednocześnie każda osoba ma prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich poprawienia w razie potrzeby. Udział w konkursach organizowanych przez stronę Esa Czyta wiąże się jednoznaczne z dobrowolnym podaniem danych osobowych i oświadczeniem, że są one podane zgodnie z prawdą. Dane podane w konkursie są przetwarzane wyłącznie w celach konkursowych tzn. publiczne ogłoszenie zwycięzcy konkursu oraz późniejszego przesłania nagrody konkursowej. Oświadczenie: Oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią klauzuli informacyjnej oraz informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych strony "Esa Czyta" oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawa ich poprawiania.