czwartek, 10 lipca 2014

RECENZJA: "Marynarka" (Mirosław Tomaszewski)

TYTUŁ POLSKI: "Marynarka"
AUTOR: Mirosław Tomaszewski
WYDAWNICTWO: Wydawnictwo W.A.B.
ROK WYDANIA: 2013
STRON: 429

OPIS WYDAWCY: Wydaje się, że Karol Jarczewski, przedsiębiorca, szanowany obywatel Gdyni, ma tylko jeden problem. Jest nim Witek, cyniczny zięć i współpracownik, który wyraźnie dąży do przejęcia firmy. Pewnego dnia redaktor naczelny "Głosu Bałtyckiego", niespełniony literat, dostaje od Witka propozycję - ma napisać książkę o wydarzeniach grudnia 1970. Książkę wyjątkową. Witek obiecuje mu w tym pomóc...                                                                                                                                                                                                                                                         
O MIROSŁAWIE TOMASZEWSKIM: Gdynianin z urodzenia, z wykształcenia inżynier, pisarz, dramaturg i scenarzysta z wyboru. Ukończył Politechnikę Gdańską. Jest autorem trzech patentów z dziedziny budowy maszyn. Fan kina i seriali, głównie amerykańskich.


MOJA OPINIA:




Za książkę dziękuję pani Marii, jednak fakt ten nie miał wpływu na moją ocenę.

Na mapie świata stawiam kolejną czerwoną kropkę :) Jeżeli macie ochotę przyłączyć się do zaproponowanej przeze mnie literackiej podróży "Lato z książką 2014", będzie mi bardzo miło. Więcej o projekcie, możecie przeczytaćTUTAJ :)



9 komentarzy:

  1. Jakiś czas temu miałam przyjemność przeczytać ''Marynarkę'' i bardzo mi się podobała.To naprawdę bardzo dobrze napisana powieść.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa tematyka :) Chętnie przeczyta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie czytam "Marynarkę" i, jak na razie, jestem pod ogromnym wrażeniem. Nie miałam żadnych oczekiwań wobec tej książki. Mało tego, byłam pewna, że to nie moje klimaty, że to książka męska, historyczna. A czyta się bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tej książce, ale nie miałam okazji czytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł z tym projektem lato z książka :) a co do powieści to niestety nie jest to moja klimatyka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie - książka zupełnie nie w moim guście, a akcja ciekawa.

      Usuń

Polityka prywatności

Korzystanie ze strony "Esa Czyta" jest jednoznacznym wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnych z art. 13 o Ochronie Danych Osobowych. Jednocześnie każda osoba ma prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich poprawienia w razie potrzeby. Udział w konkursach organizowanych przez stronę Esa Czyta wiąże się jednoznaczne z dobrowolnym podaniem danych osobowych i oświadczeniem, że są one podane zgodnie z prawdą. Dane podane w konkursie są przetwarzane wyłącznie w celach konkursowych tzn. publiczne ogłoszenie zwycięzcy konkursu oraz późniejszego przesłania nagrody konkursowej. Oświadczenie: Oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią klauzuli informacyjnej oraz informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych strony "Esa Czyta" oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawa ich poprawiania.