niedziela, 6 lipca 2014

Czytelnicze plany na lipiec !!!



Ostatnio często pytaliście mnie o to, jakie książki planuję zrecenzować w najbliższym czasie, dlatego postanowiłam nagrać filmik, w którym możecie obejrzeć moje czytelnicze plany na lipiec. Stosik jest dość spory, jednak długie wakacje z całą pewnością sprzyjają czytaniu :) Jak zawsze, również i tym razem książki są naprawdę różnorodne - od SF, aż po tomik poezji, więc mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie. 



Jeżeli śledzicie mojego bloga już od dłuższego czasu, to być może pamiętacie mój zeszłoroczny projekt "Lato z książką" (KLIK), przy pomocy którego starałam się udowodnić Wam, że wakacje spędzone w towarzystwie książek gwarantują niesamowite przeżycia w dowolnym miejscu na świecie. Do tej pory pamiętam mój wypad do Bangkoku  ("Karaluchy" Jo Nesbo) - polecam - miasto jest niesamowite!
Nie mogłoby być inaczej, dlatego... ogłaszam, że rozpoczynam "Lato z książką 2014"! Mapka z zeszłego roku okazała się niewystarczająca, dlatego tym razem dołożyłam do niej również mapę Europy i Polski. Zobaczymy, gdzie spędzę najwięcej czasu :) Jeżeli macie ochotę dołączyć się do mojej zabawy, oczywiście będzie mi bardzo miło. 
Projekt polega na tym, że po przeczytaniu książki, w odpowiednim miejscu na mapie, czerwonym punktem zaznaczamy miejsce, które dzięki niej odwiedziliśmy. W przypadku fantastycznych światów proponuję wybrać obszar, które jest najbardziej podobne do tego opisanego w książce.



19 komentarzy:

  1. Właśnie skończyłam czytać "UGI" :)
    Twój stosik zapowiada się interesująco, a zwłaszcza intrygowało mnie "Posłuszeństwo" Dotąd o tej ksiażce nie słyszałam - czekam więc na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biografia Poświatowskiej mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie sądziłam,że to już rok minął, pamiętam ten Twój projekt z zeszłego roku.
    Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że w lipcu zamierzasz rozkoszować się polską literaturą :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. O...widzę na stosiku biografię Poświatowskiej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biografia Poświatowskiej! Czekam z niecierpliwością co o niej powiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo planów, a biografię Poświatowskiej mam i czytam ;)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. O! To będzie lipcowe szaleństwo :) Wyczekuję i oglądam :) Pozdrawiam!
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  9. Biografia Poświatowskiej <3 i King <3
    Ach.. oddaj! :D
    Owocnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. O, bardzo fajny pomysł na wakacje :) "Pan Mercedes"! z chęcią bym go ukradła :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały pomysł z tymi podróżami:) Ciekawe, gdzie najdalej dotrzesz:) A biografię Haliny Poświatowskiej bardzo chciałabym i ja przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny stos : > Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią sięgnęłabym po książkę Stephena Kinga. Miłego czytania również życzę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. stosik zacny, mam bliżej dalej zatem będziemy porównać wrażenia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na recenzję "Pana mercedesa";) Wprawdzie sama już czytałam tę powieść, ale jestem ciekawa, w jaki sposób o niej opowiesz;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym Ci podebrała biografię Poświatowskiej ;)
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. "Pan Mercedes" mnie zaciekawił. Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Polityka prywatności

Korzystanie ze strony "Esa Czyta" jest jednoznacznym wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnych z art. 13 o Ochronie Danych Osobowych. Jednocześnie każda osoba ma prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich poprawienia w razie potrzeby. Udział w konkursach organizowanych przez stronę Esa Czyta wiąże się jednoznaczne z dobrowolnym podaniem danych osobowych i oświadczeniem, że są one podane zgodnie z prawdą. Dane podane w konkursie są przetwarzane wyłącznie w celach konkursowych tzn. publiczne ogłoszenie zwycięzcy konkursu oraz późniejszego przesłania nagrody konkursowej. Oświadczenie: Oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią klauzuli informacyjnej oraz informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych strony "Esa Czyta" oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawa ich poprawiania.