czwartek, 24 marca 2016

#3 SAY HALLO TO ESA: "Lost World" (angielski z ćwiczeniami)



5 komentarzy:

  1. Myślę, że każda forma nauki ma coś w sobie i jest dobra jeżeli chcemy się uczyć. Ja sobie bardzo cenię naukę angielskiego jak niezbędne zwroty i wyrażenia https://www.jezykiobce.pl/s/161/angielski-niezbedne-zwroty-i-wyrazenia gdyż wiem jak bardzo fajnym sposobem na przyswojenie dużej wiedzy to jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. W momencie kiedy podejmujemy decyzję o nauce języka angielskiego wtedy pd razu najlepiej jest zastanowić się nad formą nauki. Ja od siebie mogę bardzo chętnie polecić naukę online https://lincoln.edu.pl/online/ i jestem przekonana, ze jest to zdecydowanie najlepszy wybór jakiego można dokonać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem nauka języka angielskiego jest bardzo fajna i ja jestem zdania, ze warto jest się go uczyć. W sumie jeśli znamy już ten język to moim zdaniem warto również zainteresować się ofertą https://universe.earlystage.pl/franczyza gdzie możemy założyć własną szkołę językową.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim ćwiczenia najbardziej utrwalają naszą znajomość języka angielskiego i faktycznie warto jest je robić. Ja również czytałem bardzo ciekawy wpis http://dziecieceinspiracje.pl/2020/08/efektywna-nauka-jezyka-angielskiego-poznaj-5-sprawdzonych-sposobow.html gdzie dokładnie opisano jakie sposoby na naukę angielskiego są efektywne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń

Polityka prywatności

Korzystanie ze strony "Esa Czyta" jest jednoznacznym wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnych z art. 13 o Ochronie Danych Osobowych. Jednocześnie każda osoba ma prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich poprawienia w razie potrzeby. Udział w konkursach organizowanych przez stronę Esa Czyta wiąże się jednoznaczne z dobrowolnym podaniem danych osobowych i oświadczeniem, że są one podane zgodnie z prawdą. Dane podane w konkursie są przetwarzane wyłącznie w celach konkursowych tzn. publiczne ogłoszenie zwycięzcy konkursu oraz późniejszego przesłania nagrody konkursowej. Oświadczenie: Oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią klauzuli informacyjnej oraz informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych strony "Esa Czyta" oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawa ich poprawiania.