niedziela, 22 marca 2015

"Dziennik" Anne Frank ~ MOJA OPINIA


5 komentarzy:

  1. Świetna recenzja.
    Właściwie to ja jestem teraz w liceum i w moim zakresie nauczania jest obecna II wojna światowa, więc Dziennik Anne Frank myslę, że przeczytałam w najodpowiedniejszym ku temu czasie.
    Zapraszam Cię serdecznie do mnie, jeżeli chcesz poznac moją opinię na temat tej pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziennika Anne Frank nie miałam okazji jeszcze czytać, ale oglądałam o niej dokument i o tych zapisach. Jak tylko nadarzy się ku temu okazja, z pewnością sięgnę po tę pozycję, bo lubię takie klimaty II wojny światowej na faktach. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam do niej mieszane uczucia. Ale kolejny raz mnie zaskoczyłaś przygotowaniem do filmiku - masz nawet koszulę pasującą do okładki! :D

    OdpowiedzUsuń

Polityka prywatności

Korzystanie ze strony "Esa Czyta" jest jednoznacznym wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnych z art. 13 o Ochronie Danych Osobowych. Jednocześnie każda osoba ma prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich poprawienia w razie potrzeby. Udział w konkursach organizowanych przez stronę Esa Czyta wiąże się jednoznaczne z dobrowolnym podaniem danych osobowych i oświadczeniem, że są one podane zgodnie z prawdą. Dane podane w konkursie są przetwarzane wyłącznie w celach konkursowych tzn. publiczne ogłoszenie zwycięzcy konkursu oraz późniejszego przesłania nagrody konkursowej. Oświadczenie: Oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią klauzuli informacyjnej oraz informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych strony "Esa Czyta" oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawa ich poprawiania.