niedziela, 3 listopada 2013

Podsumowanie października 2013 :)


Październik bez wątpienia był dla mnie ( a może bardziej dla mojego bloga? ) niezwykle ważnym miesiącem. Ważnym nie tylko ze względu na minione już niestety Targi Książki w Krakowie, ale również dlatego, że musiałam w jak najlepszy sposób wygospodarować czas na prowadzenie bloga, co wynikało z rozpoczęcia nowego roku akademickiego, który - zawsze istaniało takie prawdopodobieństwo - mógł pokrzyżować mi plany :) Patrząc z dzisiejszej perspektywy dochodzę jednak do wniosku, że chyba udało mi się to całkiem nieźle, choć oczywiście zawsze może być lepiej i do tego cały czas będę dążyć ^^ :)

Dziękuję Wam za kolejny miesiąc, który postanowiliście spędzić w moim towarzystwie i mam nadzieję, że tak jak do tej pory, z dnia na dzień będzie Was coraz więcej :) 

Pierwszy post, w którym pokazałam Wam mój lipcowy stosik książek ukazał się 8 lipca, czyli dokładnie 118 dni temu:) 
Od tego czasu bloga obserwuje:
~ przez bloggera: 142 osoby
~ przez google+ : 114 osób
Liczba wyświetleń wynosi: 11434

KANAŁ YOUTUBE:


Ponieważ uznałam, że pisanie postów to dla mnie za mało, 19 lipca na moim kanale YT opublikowany został pierwszy vlog, który jednocześnie rozpoczął cykl filmików "Książka na weekend"
Od tego czasu mój kanał zasubskrybowało: 142 widzów
Jeżeli jeszcze nie subskrybujecie - zapraszam TUTAJ.

KSIĄŻKI PRZECZYTANE:


We wrześniu udało mi się przeczytać 10 książek, które w sumie liczyły sobie  2392 strony, co daje średnio 77 stron dziennie oraz odsłuchać 1 audiobook trwający 6h 5min 14s
Najgrubsza książka: "Dziecięcym piórem pisane" ( 551 stron)
Moja ulubiona książka: "Obsługiwałem angielskiego króla" :) 

Spośród dziewięciu przeczytanych książek zrecenzowałam pięć. Moje opinie na ich temat możecie przeczytać TUTAJ.
W najbliższym miesiącu pojawią się recenzje następujących książek przeczytanych w październiku:
* "Przesunąć horyzont" Martyna Wojciechowska
* "Ciemny las" Andrzej Stasiuk
* "Szach-mat" Adam Cioczek (debiut!)

PODSUMOWUJĄC:

Muszę się Wam przyznać, że myślałam, że podsumowanie wypadnie troszeczkę gorzej niż w ubiegłym miesiącu, więc na dzień dzisiejszy jestem zadowolona :) Mam cichą nadzieję, że listopad będzie o wiele bardziej sprzyjał czytaniu - zarówno książek dla przyjemności, jak i tych narzuconych "z góry" :) W końcu szybko zapadająca noc i chłodniejsze dni zachęcają do zaparzenia herbatki i zaszycia się gdzieś z dobrą książką :) 
Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji przeczytać i obejrzeć mojej relacji z 17. Targów Książki w Krakowie zapraszam TUTAJ, bo bez wątpienia było to najważniejsze wydarzenie tego miesiąca :)

Dziękuję Wam wszystkim za to, że jesteście :) :*

29 komentarzy:

  1. Gratuluję! To bardzo dobrze :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję. To dzięki tobie dowiedziałam się o książce A. Shaw . I choć może książka ma wady , to ją sobie znalazłam i czeka na półce .

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wyniki :) Gratuluję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję:)
    A co studiujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne wyniki, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę ilości i jakości przeczytanych książek. Też bym tak chciała!
    Tak, jesień i perspektywa zimy = koc z herbatką i książką. To jest chyba najpiękniejsze w tym okresie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wyników :) Oby listopad był równie owocny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie wyniki! Pogratulować!

    OdpowiedzUsuń
  9. No, wyniki niczego sobie :) Gratuluję serdecznie i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wyniki ;) Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie październik również był owocnym miesiącem - obfitującym w ilość przeczytanych i zrecenzowanych książek.
    Oby tak dalej! Pozdrawiam! 8)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko pozazdrościć wyników :D Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  13. super wynik, mnie udało się przeczytać tylko 4 książki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. youtube opanowany :) a podsumowanie wygląda naprawdę bardzo dobrze. sama jak zaczynałam rok akademicki albo swoją pierwszą pracę, to o blogu nie miałam nawet czasu pomyśleć. gratuluje świetnej organizacji!

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje gratulacje i oby tak dalej, albo jeszcze lepiej ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję, świetne wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejna obserwatorka się melduje :)

    OdpowiedzUsuń

Polityka prywatności

Korzystanie ze strony "Esa Czyta" jest jednoznacznym wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnych z art. 13 o Ochronie Danych Osobowych. Jednocześnie każda osoba ma prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich poprawienia w razie potrzeby. Udział w konkursach organizowanych przez stronę Esa Czyta wiąże się jednoznaczne z dobrowolnym podaniem danych osobowych i oświadczeniem, że są one podane zgodnie z prawdą. Dane podane w konkursie są przetwarzane wyłącznie w celach konkursowych tzn. publiczne ogłoszenie zwycięzcy konkursu oraz późniejszego przesłania nagrody konkursowej. Oświadczenie: Oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią klauzuli informacyjnej oraz informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych strony "Esa Czyta" oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawa ich poprawiania.