poniedziałek, 18 listopada 2013

"W szpilkach od Manolo" Agnieszki Lingas-Łoniewskiej czyli mix romansu i kryminału na wysokim obcasie :D

Zapraszam Was do obejrzenia recenzji książki, która jest idealna, jeżeli chcemy odpocząć po męczącym dniu, ale jednocześnie nie mamy zamiaru zostać "odmóżdżeni"^^. Jeżeli połączenie romansu, dobrej komedii i kryminału Was przekonuje - polecam! :) Na zachętę dodam jeszcze, że główna bohaterka w wolnych chwilach prowadzi bloga, na którym recenzuje książki! :D

TYTUŁ: "W szpilkach od Manolo"
WYDAWNICTWO: Novae Res
ROK WYDANIA: 2013
STRON: 233
OPRAWA: miękka ze skrzydełkami
*LITERATURA POLSKA*

>


Za książkę dziękuję autorce, jednak fakt ten nie miał wpływu na moją ocenę.

BLOG AUTORKI: klik
STRONA AUTORKI: klik
CZYTAJMY POLSKICH AUTORÓW: klik

22 komentarze:

  1. Ja książki autorki czytam w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jak ja ;) Wierzę w Panią Agnieszkę i jej dzieła :) Jak do tej pory przeczytałam wszystkie książki P. Lingas-Łoniewskiej i póki co na żadnej się nie zawiodłam :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Jeszcze się z tą autorką nie spotkałam, ale chętnie bym tą książkę przeczytała !

      Usuń
  2. Jeszcze nie czytałam książek p. Agnieszki, ale czaję się na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię twórczość Pani Agnieszki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam jeszcze książek tej autorki, ale na pewno to zrobię, bo mimo że głównie miłuję kryminały i thrillery to, od czasu do czasu, przyjemna książka jest mile przeze mnie widziana, tym bardziej taka, która ma playlistę :-) Ps. Śliczne szpilki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Playlista:) kurczaki, a myślałam, że tylko ja na to wpadłam:) to cudowny pomysł z tymi piosenkami, których możemy słuchać czytając książkę, bo a nóż i z tych piosenek cos wynika:) uwielbiam kryminały, dodaję książkę do swojej listy, która przez Ciebie jest już tak długa, że chyba zwariuję ze szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja recenzja naprawdę zachęciła mnie do przeczytania tej książki! Naprawdę świetnie się bawiłam, kiedy oglądałam początek filmiku, a potem słuchając twoją opinię. Jak tylko będę miała okazję - przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie tą książką i to bardzo! Chyba zacznę jej gdzieś szukać ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie byłam nigdy przekonana do twórczości tej autorki, nie są to książki, na które zazwyczaj mam ochotę, ale kto wie, może kiedyś się skuszę. Bardzo podoba mi się za to taka forma recenzji i z niecierpliwością czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej nie przeczytam...
    W wolnej chwili zapraszam do siebie do przeczytania nowej recenzji-książki Christie ;''Rosemary znaczy pamieć''.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba spróbuję :) Brzmi inaczej = interesująco. Obawiam się polskich książek tego typu (odmóżdżająca, słowo klucz!), ale tutaj jakoś rozwiewasz moje wątpliwości. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czytałam jej Zakręty losu i jak mój los pozwoli to sięgnę również po Szpilki. w końcu kobieta "butów" nigdy nie ma za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej nie zainteresuję się tą książką. Nie ochłonęłam jeszcze po ,,Diabeł ubiera się u Prady". Niby autorka inna, ale tematyka równie zniechęcająca:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam te same buty?! :D dzięki za przypomnienie mi tej książki; w ogóle to właśnie tworzę notkę ze zbiorem listopadowych książek znalezionych na blogach, a o których nie mogę zapomnieć i muszę kiedyś przeczytać - ta na pewno tak się znajdzie; zatem zapraszam do mnie jeszcze dziś albo jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wciąż przede mną poznanie twórczości tej Pani :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pochłaniaczka książek12 stycznia 2014 19:54

    Książka świetna lekka z humorem, romansem i przystojniakiem - twardzielem ;) Wszystko czego potrzeba kobiecie na wieczór pod kocykiem. :) Polecam wszystkie książki tej Autorki - ja osobiście najlepiej lubię sagę Zakręty losu i Szósty

    OdpowiedzUsuń
  16. if a law religious text. perhaps you requisite for
    funds is that if an detail that gives you are looking
    for. If you poverty your building on the modify sentence.
    The objective of any innovative merchant should lie with.
    The net allows marketers to aid you a new patronage as
    you sham. Ray Ban Sunglasses
    Christian Louboutin Shoes
    Chanel Handbags Outlet Lebron James Shoes For Sale Canada Goose Jackets Sale
    Jimmy Choo Shoes Christian Louboutin Outlet Michael Kors Outlet Stores Marc Jacobs Outlet Michael Kors Outlet Oakley Sunglasses
    Hermes Outlet Michael Kors Handbags Outlet The North Face Outlet The North Face nike free Run Michael Kors Outlet Online
    Louis Vuitton Outlet Online marc Jacobs Outlet New Balance Outlet Canada Goose Outlet Ray Ban Sunglasses Outlet Jimmy Choo Shoes Online Cheap Oakley Sunglasses Michael Kors Handbags Louis Vuitton Outlet Online Store Oakley Sunglasses ones, but you testament be defendant of causation an e-mail destination that includes peel-reassuring and brightening ingredients see chromatic oil is death
    to your beingness a piece of adornment you should slimly change form your someone as
    realistic. comprise the all but out of your vows. Thevows nigh

    Feel free to surf to my webpage; Oakley Sunglasses Outlet

    OdpowiedzUsuń