czwartek, 24 października 2013

Soczewka powiększająca do czytania, czyli pomysł na prezent dla naszych babć i dziadków :)


"Soczewka powiększająca znacznie ułatwiająca lekturę. Swobodnie mieści się pod okładką książki i może służyć jako zakładka.  Soczewka jest lekka, wykonana z giętkiego, nietłukącego tworzywa sztucznego, wygodna w użyciu i niezastąpiona dla Czytelników mających problemy ze wzrokiem."


Bardzo często osoby mające problemy ze wzrokiem narzekają na zbyt małą czcionkę w książce, przez co bywają zmuszane albo do zaprzestania czytania, albo do używania co tu dużo mówić nieporęcznej lupy... 
Jeżeli zauważyliście, że Wasi bliscy mają tego typu problemy, mam dla Was ( i oczywiście dla nich) bardzo dobrą wiadomość! :) Jakiś czas temu wydawnictwo M do swojej oferty wprowadziło soczewkę powiększającą, której zadaniem jest pomóc w odczytywaniu małych literek. 
Ponieważ osobiście nie mam tego typu problemów, soczewkę przetestowała moja babcia i... oceniła baaardzo pozytywnie :) Jedynym problemem (przynajmniej dla niej) okazało się trzymanie soczewki "w powietrzu" nad stroną książki przez dłuższy czas... - zaznaczam jednak, że soczewka sama w sobie jest lekka :) Przypuszczam, że po prostu trzeba nabrać wprawy w czytaniu z jej pomocą :)
Wydawnictwo M włączyło ją do swojej oferty z myślą o czytaniu Biblii, dlatego jeżeli jesteście zainteresowani właśnie takim zestawem - zapraszam TUTAJ
Soczewka może okazać się pomocna w czytaniu najróżniejszych książek, dlatego myślę, że warto zwrócić na nią uwagę i sprawić przyjemność szczególnie osobom starszym :)

Soczewkę powiększającą możecie nabyć TUTAJ :)



Za możliwość przetestowania dziękuję wydawnictwu M, jednak fakt ten nie miał wpływu na moją ocenę :)

13 komentarzy:

  1. W jakimś sklepie już taki gadżet widziałem. Obym nigdy nie musiał z niego korzystać, choć pewnie dałoby się przyzwyczaić, jak do wszystkiego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że mój wzrok zawsze będzie taki jak teraz :D Ewentualnie przerzucę się na audiobooki :)

      Usuń
  2. Faktycznie może być dobry pomysł na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł! Pewnie ja będę musiała czegoś takiego używać ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam tę soczewke, często mi pomaga, a na starość to już w ogóle będe miała dobry gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przydałaby mi się taka soczewka...nocne czytanie nie sprzyja moim zmęczonym oczom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy przyrząd, na szczęście jeszcze nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe, ale czy to aby na pewno jest wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie dla osoby starszej, która już ma problemy ze wzrokiem świetny gadżet.

    OdpowiedzUsuń