poniedziałek, 21 października 2013

Przewodnik po miejscach w Krakowie, w których można kupić tanie książki :) - WEDŁUG ESY

Zapraszam Was na na krótki filmik, w którym chciałabym pokazać Wam miejsca, w których najczęściej kupuję tanie jak barszcz książki :) Przypuszczam, że osoby związane z Krakowem raczej nie odkryją dzięki mnie niczego nowego, ale taki przewodnik może przydać się tym z Was, którzy będą w tym pięknym mieście w celach bardziej turystycznych :) Przyjemnego oglądania ! :)



Niby miałam nie kupować nowych książek, ale jak tutaj przejść obojętnie obok pozycji po 1zł i bardzo miłych sprzedawców ? :) Podsumowując - nieplanowane zakupy wzbogaciły moją biblioteczkę o... 35 książek! :D ( z tym, że 12 z nich to dzieła zebrane J. Słowackiego :)
Macie takie swoje ulubione miejsca w okolicach Waszego zamieszkania? :)

19 komentarzy:

  1. Ja lubię wszystkie księgarnie :) ale najbardziej to chyba Matras :) W Toruniu mamy też księgarnie z książkami po 1zł i trochę droższymi, jedna nawet jest przy ulicy, na której mieszkam więc ciężko jest przejść obojętnie, ale jak człowiek się postara ...

    OdpowiedzUsuń
  2. O, fajnie wiedzieć, jak będę w Krakowie to z pewnością tam zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. moim ukochanym miejscem pod tym względem jest Dedalus. prawdziwa kopalnia tytułów i kraina rozpusty :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że dopiero teraz dowiaduje się o takich miejscach. Miesiąc temu byłam w Krakowie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam raz w Krakowie, wspaniałe miejsce :) Co do tych przecen, to rzeczywiście robią wrażenie. U mnie trduno znalesć jakąmś księgarnie. Mieszkam w wiosce, co prawda mam blisko miasto, ale jest to raczej miasteczko BEZ KSIĘGARNI! Rozumiecie jakie katuszę znoszę?

    OdpowiedzUsuń
  6. Najczęściej kupuję w Dedalusie. Jest tam sporo klasyki, ale też dobre biografie i książki wydawane przez cenione wydawnictwa. Dobrze, że obejrzałąm Twój filmik, bo dowiedziałąm się, że pod Globusem jest przecena ksiażek Pawła Jasienicy na 12 złotych, a brakuje mi kilku do kolekcji:)
    Świetny pomysł na filmik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jadę w ten weekend do Krakowa, więc skrzętnie wszystko zanotowałam :D Jak starczy czasu, to może coś uda mi się upolować, więc filmik bardzo przydatny ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. spodobał się i to bardzo, a że do Krk mam niedaleko, to na pewno niedługo odwiedzę kilka z tych miejsc :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sprawa, tylko, że niestety nie jestem z Krk. Może kiedyś, jak zajrzę do Twojego miasta, to może zajrzę do jednego z tych punktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obejrzałam sobie Twój filmik, świetnie zmontowany i naprawdę pełen cennych inf. .. mogę tylko żałować, że nie mieszkam w Krakowie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mieszkam w Krakowie (co prawda od roku), a nie odwiedzam tych księgarni, w ogóle o niektórych nie miałam pojęcia :D Najczęściej chodzę do matrasa, empiku i księgarni Znaku. Dzięki za informacje!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać z filmiku, że jesteś pozytywną dziewczyną :) I to mnie nakłania do tego aby częściej zaglądać na Twój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że mam tak daleko do Krakowa. W mojej okolicy na próżno szukac takich miejsc :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Do Krakowa mam niestety zbyt daleko. Nawet do najbliższego większego miasta mam ok. 50-60 km. więc zmuszona jestem kupować książki przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja najbardziej lubię Skład Tanich Książek w Krakowie. Czasem wpadam też do innych tanich księgarń na Starym Mieście. A jak już jesteśmy przy temacie księgarni, to zamknęli Empik na Rynku. Rok mnie nie było i takie zmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem warto kupować książki używane, ale trzeba naprawdę uważać na to co kładzie się na półkach, wystarczy, że przyniesiecie jedną zainfekowaną książkę i już można stracić sporą część księgozbioru :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeprowadziłam się do Krakowa na studia dopiero 2 tygodnie temu, ale dzięki Twojemu filmikowi już wiem, gdzie mogę znaleźć tanie książki, a jako studentce zależy mi na niskich cenach:) Cieszę się, że wszystkie są w pobliżu Starego Miasta, więc mam do nich blisko.

    OdpowiedzUsuń