wtorek, 8 kwietnia 2014

"Wysłanniczka" Stephena Millera czyli bardzo realna wizja ataku bioterrorystycznego ;)

TYTUŁ: "Wysłanniczka"
TYTUŁ ORYGINALNY: "The Messenger"
WYDAWNICTWO: Muza
ROK WYDANIA: 2014
STRON: 445
OPRAWA: miękka 

KRÓTKO O STEPHENIE MILLERZE: Urodził się w 1947 roku w Durham w Karolinie Północnej i tam dorastał. Jest bardzo znanym aktorem, od ponad czterdziestu lat pracuje dla teatru, filmu i telewizji. W swoim dorobku ma także scenariusze, sztuki teatralne i powieści. Pojawił się m. in. w słynnym serialu telewizyjnym "Z archiwum X". 



Za książkę dziękuję wydawnictwu Muza, jednak fakt ten nie miał wpływu na moją ocenę.


7 komentarzy:

  1. Rewelacja! Z filmiku na filmik robisz niewiarygodne postępy. :) Wszystko przesycone jest oryginalnością, brawo! :) Mimo, że recenzujesz książki, które niekoniecznie mogłyby mnie się spodobać, to fajnie ogląda się coś niepowtarzalnego i unikatowego, robionego z pasją. :) Brawa, brawa. :)
    PS. Jeśli mógłbym mieć małe zastrzeżenie (:D), mów troszeczkę wolniej. :D
    PS2. Aż mnie wzięło do ponownego obejrzenia całości "Z archiwum X". :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka czeka na półce, ale tematycznie mnie jakoś nie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam trochę o tej książce, ale jakoś nie jestem do niej przekonana. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję się zachęcony, pewnie w niedalekiej przyszłości sięgnę po tę pozycję ;D
    Świetnie się Ciebie słucha, czekam na kolejne recenzje ;D
    P.s. Gdzie kręciłaś filmik? Na błoniach? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny filmik! Ta muzyka, te scenki na dworcu, świetne po prostu! Dobrze sobie radzisz przed kamerą, bardzo miło się ogląda :) A i sama recenzja niczego sobie. Książkę niedawno wygrałam, teraz leży sobie na półeczce i czeka na swoją kolej. Nigdy nic takiego nie czytałam, ale po Twojej recenzji mam wrażenie, że mi się spodoba :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Polityka prywatności

Korzystanie ze strony "Esa Czyta" jest jednoznacznym wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnych z art. 13 o Ochronie Danych Osobowych. Jednocześnie każda osoba ma prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich poprawienia w razie potrzeby. Udział w konkursach organizowanych przez stronę Esa Czyta wiąże się jednoznaczne z dobrowolnym podaniem danych osobowych i oświadczeniem, że są one podane zgodnie z prawdą. Dane podane w konkursie są przetwarzane wyłącznie w celach konkursowych tzn. publiczne ogłoszenie zwycięzcy konkursu oraz późniejszego przesłania nagrody konkursowej. Oświadczenie: Oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią klauzuli informacyjnej oraz informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych strony "Esa Czyta" oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawa ich poprawiania.