sobota, 26 kwietnia 2014

RECENZJA: "Wojtyła na podsłuchu" (Marek Lasota)

TYTUŁ: "Wojtyła na podsłuchu"
WYDAWNICTWO: M
ROK WYDANIA: 2014
STRON: 436
OPRAWA: miękka

W ten z całą pewnością wyjątkowy, kwietniowy weekend, przygotowałam dla Was krótką recenzję książki Marka Lasoty "Wojtyła na podsłuchu". Jeżeli macie ochotę przyjrzeć się nieco bliżej pracy SB oraz nieznanym homiliom, które dzięki niej ocalały, zachęcam do zapoznania się z publikacją! 
*Książka zawiera również skany najciekawszych dokumentów. 






Za książkę dziękuję wydawnictwu M, jednak fakt ten nie miał wpływu na moją ocenę.

6 komentarzy:

  1. Recenzja ciekawa, jednak na razie nie mam na nią ochoty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozycja ta rzuciła mi się w oczy na stronie wydawnictwa i chyba chciałabym jej spróbować na własnej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresowałaś mnie tą książką. Jeśli tylko będę miała okazję, chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałabym chociażby ze względu na Jana Pawła II :)

    OdpowiedzUsuń

Polityka prywatności

Korzystanie ze strony "Esa Czyta" jest jednoznacznym wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnych z art. 13 o Ochronie Danych Osobowych. Jednocześnie każda osoba ma prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich poprawienia w razie potrzeby. Udział w konkursach organizowanych przez stronę Esa Czyta wiąże się jednoznaczne z dobrowolnym podaniem danych osobowych i oświadczeniem, że są one podane zgodnie z prawdą. Dane podane w konkursie są przetwarzane wyłącznie w celach konkursowych tzn. publiczne ogłoszenie zwycięzcy konkursu oraz późniejszego przesłania nagrody konkursowej. Oświadczenie: Oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią klauzuli informacyjnej oraz informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych strony "Esa Czyta" oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawa ich poprawiania.