niedziela, 22 marca 2015

"Dziennik" Anne Frank ~ MOJA OPINIA


6 komentarzy:

  1. Świetna recenzja.
    Właściwie to ja jestem teraz w liceum i w moim zakresie nauczania jest obecna II wojna światowa, więc Dziennik Anne Frank myslę, że przeczytałam w najodpowiedniejszym ku temu czasie.
    Zapraszam Cię serdecznie do mnie, jeżeli chcesz poznac moją opinię na temat tej pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziennika Anne Frank nie miałam okazji jeszcze czytać, ale oglądałam o niej dokument i o tych zapisach. Jak tylko nadarzy się ku temu okazja, z pewnością sięgnę po tę pozycję, bo lubię takie klimaty II wojny światowej na faktach. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam :) Piękna i wstrząsająca książka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam do niej mieszane uczucia. Ale kolejny raz mnie zaskoczyłaś przygotowaniem do filmiku - masz nawet koszulę pasującą do okładki! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Mam nadzieję, że weźmiesz udział w zabawie:)
    http://w-krainie-slow.blogspot.com/2015/03/liebster-blog-award-po-raz-drugi.html

    OdpowiedzUsuń