wtorek, 21 kwietnia 2015

PREMIEROWO: "CZAS BEBOKA" (R.A. Antonius) - moja opinia



4 komentarze:

  1. Eso mnie zachęciłaś do książki. Mam ją i kiedyś po nią sięgnę. Serdeczności. Jestem Twoją fanką. Bloguję już 5 lat, ale dzięki Tobie i Twoim inspiracjom poczułam znów z tego radość, świeżość, a to po pisaniu 600 ponad recenzji jest bezcenne. Zapraszam Cię w moje progi http://cudownyswiatksiazek3.blogspot.com/ i bloguj i vloguj dalej. Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak miło jest coś takiego usłyczeć ;). Życzę Ci wiele radości z tego, co robisz ;).

      Usuń
  2. Twoje video-recenzje są po prostu mega!! Jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Odnośnie samej książki, jednak odpuszczę ją sobie, bowiem nie przepadam za fabułą osadzoną w latach 50-tych. Zdecydowanie bardziej preferuje współczesne realia. Ale cieszę się, Że Tobie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tez przedpremierowo. Książka mnie nie porwała za bardzo, ale ciekawy opis tamtych czasów.

    OdpowiedzUsuń