sobota, 20 września 2014

RECENZJA: "Proszę mnie przytulić" (Przemysław Wechterowicz, Emilia Dziubak)

TYTUŁ POLSKI: "Proszę mnie przytulić"
AUTOR: Przemysław Wechterowicz
ILUSTRACJE: Emilia Dziubak
WYDAWNICTWO: Agencja Edytorska Ezop
ROK WYDANIA: 2014

OPIS WYDAWCY: Czy wiecie, jaki jest najlepszy sposób na udany dzień? Pewnego dnia Tata Niedźwiedź zdradził w sekrecie Niedźwiadkowi, że wystarczy się mocno do kogoś przytulić, a świat stanie się piękniejszy. I tak zaczęła się niezwykła przygoda ojca i syna. Wędrują razem przez las i przytulają każdego, kogo spotkają na swojej drodze - malutką Gąsienicę, wielką Anakondę, a nawet Myśliwego ze strzelbą w dłoni... Pełna humoru a zarazem wzruszająca opowieść o tym, że jeden mały, ale płynący z głębi serca gest, może zmienić bardzo wiele w życiu każdego z nas. Nie wierzycie? Przekonajcie się sami.

MOJA OPINIA:




Za książkę dziękuję Agencji Edytorskiej Ezop, jednak fakt ten nie miał wpływu na moją ocenę.


6 komentarzy:

  1. Jak ja lubię te Twoje recenzje :) A książeczkę być może sprezentuję mojej chrześniaczce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książeczka idealna na prezent. Będę o niej pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  3. A moja mama szuka właśnie prezentu dla swojej chrześnicy. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapamiętam, gdybym szukała upominku dla młodego czytelnika :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się m.in z Awiolą - idealna na prezent. Nawet już wiem dla kogo :) Fajnie, że potrafisz z takim zapałem opowiadać o książkach dla najmłodszych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczynamy z córcią pomału sięgać po książki dla najmłodszych. Mam nadzieję, że ta również do nas kiedyś trafi.

    OdpowiedzUsuń